ساجدین(ندای صلح و حقیقت)





درباره وبلاگ


بسم رب فاطمه(س)

با سلام حضور همه ی کسانی که به وبلاگ من سر می زنند. امیدوارم مطالب وبلاگ مورد استفاده عزیزان قرار بگیرد. چون مسئله حجاب مربوط به همه جامعه است نه فردی و نه خانوادگی. امیدوارم بتوانم گامی هرچند کوچک در این راستا بردارم.
ان شا الله مورد تائید آقا امام زمان قرار بگیرد
امیدوارم شما نیز ما را در این راه یاری کنید
یاحق.




ساجدین(ندای صلح و حقیقت)


قالَ الإمامُ الْحَسَنُ الْمُجتبى عَلَیْهِ السَّلام : یَابْنَ آدَم! لَمْ تَزَلْ فى هَدْمِ عُمْرِكَ مُنْذُ سَقَطْتَ مِنْ بَطْنِ اُمِّكَ، فَخُذْ مِمّا فى یَدَیْكَ لِما بَیْنَ یَدَیْكَ، فَإنَّ الْمُؤْمِنَ بَتَزَوَّدُ وَ الْكافِرُ یَتَمَتَّعُ امام حسن مجتبی (علیه السلام) فرمود:

اى فرزند آدم از موقعى كه به دنیا آمده اى، در حال گذراندن عمرت هستى، پس از آنچه دارى براى آینده ات (قبر و قیامت) ذخیره نما، همانا كه مؤمن در حال تهیّه زاد و توشه مى باشد; ولیكن كافر در فكر لذّت و آسایش است. نزهه الناظر و تنبیه الخاطر: ص 79، س 13، بحارالأنوار: ج 75، ص 111، ح 6. به نقل از سايت انديشه قم








جستجو






 
  نرم افزار کوثربلاگ همراه ویژه دستگاه های اندرویدی منتشر شد ...

نرم افزار کوثربلاگ همراه ویژه دستگاه های اندرویدی منتشر شد.

با تلاش کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران نرم افزار اندروید کوثربلاگ ویژه وبلاگ نویسان کوثربلاگ طراحی و تولید شد.

 

نرم افزار اندروید کوثربلاگ با هدف تسهیل دسترسی و مدیریت وبلاگ نویسان و ایجاد تجربه کاربری آسان و زیبا با امکانات کامل و متنوع طراحی شده است.

نرم افزار اندروید کوثربلاگ دارای امکانات مختلفی از جمله : دسترسی به وبلاگ های مختلف کاربر ، ارسال مطلب،مشاهده و ویرایش مطالب، مشاهده آمارهای مختلف وبلاگ،مشاهده و تائید نظرات، مدیریت فایل ها، مدیریت صفحات، دسترسی به صفحه وبلاگ و صفحه مدیریت وبلاگ در مرورگر، ایجاد پیشنویس در دستگاه و … می باشد. همچنین نرم افزار اندروید کوثربلاگ دارای ابزارکی برای ارسال سریع مطلب می باشد که از طریق آن می توان برای هر وبلاگ میانبری برای ارسال سریع در میزکار دستگاه همراه ایجاد کرد.

جهت بارگیری و نصب این برنامه از آدرس http://kowsarnet.whc.ir/apps/kowsarblog/android استفاده کنید. همچنین با اسکن کد QR زیر می توانید برنامه را دانلود نمائید.

 

 

 

موضوعات: دهمین نمایشگاه رسانه دیجیتال
[یکشنبه 1395-08-23] [ 12:01:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  غرفه مرکز مدیریت توجهشان را جلب کرده بود ...

دهمین_نمایشگاه_رسانه_دیجیتال
غرفه مرکز مدیریت توجهشان را جلب کرده بود و آمده بودند تا مجاب شوند و احساس غرور کنند که حوزه های علمیه و مراکز مذهبی هم حرفی برای گفتن دارند خدایا یاریمان کن چقدر به قشر طلبه و حوزوی ما نیازمندیم برای حضور در تمام عرصه ها یاریمان کن تا انشالله بتوانیم ثابت قدم باشیم .اگر ما عرصه ها را خالی کنیم روزی حسرت خواهیم خورد اگر ما عرصه ها را خالی کنیم کسانی پر خواهند کرد اصلا شاید رنگ و بوی الهی نداشته باشند خدایا کمکمان کن .

1477835124img_2152.jpg

ادامه »

موضوعات: دهمین نمایشگاه رسانه دیجیتال
[یکشنبه 1395-08-09] [ 05:48:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  حوزه علمیه ریحانه الرسول تهران ...

دهمین_نمایشگاه_رسانه_دیجیتال
از حوزه علمیه ریحانه الرسول آمده بودند کلی با هم گپ زدیم و صحبتمان گل انداخت به دنبال نرم افزارهای مذهبی میگشتند و گویا در کل نمایشگاه چیزی چشمشان را نگرفته بود و قول گرفتند در سال آتی غرفه ما هم در زمینه های مختلف رونق بیشتری بگیرد و با هم در مورد کوثرنت و رواق اجتماعی و وبلاگ نویسی گفتمانی داشتیم و قرار شد انشالله بتوانیم در مدرسه شان کلاس های آموزشی را دایر نماییم بتوانیم از پتانسیل آنان نیز استفاده کنیم .

1477834917img_2150.jpg

ادامه »

موضوعات: دهمین نمایشگاه رسانه دیجیتال
 [ 05:48:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  مرکز داده امین ...

دهمین_نمایشگاه_رسانه_دیجیتال
جناب دکتر آمدند باهاشون گپ و گفتی داشتم در مورد حوزوی و حوزیون پرسیدند در مورد مرکز داده امین پرسیدند . در مورد زبان های گویشی که بهشون تسلط دارم پرسیدند و تعدادی سوال دیگر و آقای دکتر فرزانه را معرفی کردند برای همکاری در حیطه شناسایی آسیب های زنان و طرح راهکارها و اعمال آنها بیشتر در مناطق محروم و کمک از خواهران طلبه فعال در عرصه های مختلف . انشالله به یاری حق تعالی .

1477834531img_2130.jpg

ادامه »

موضوعات: دهمین نمایشگاه رسانه دیجیتال
 [ 05:47:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  همسرانشان حوزوی بودند ... ...

دهمین_نمایشگاه_رسانه_دیجیتال
همسرانشان حوزوی بودند و چقدر با دقت مطالعه کردند و احساس غرور بهشون دست داد وقتی دیدن مرکز فناوری حوزه علمیه خواهران چنین همتی کرده و چقدر ذوق کردن از اینکه خانم هاشون قراره در آینده نه چندان دور در دنیا هم حتی حرفی برای گفتن نه فقط در یک عرصه بلکه در چندین عرصه حتی فناوری داشته باشند .

1477833356img_2127.jpg

موضوعات: دهمین نمایشگاه رسانه دیجیتال
 [ 05:46:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  دهمین_نمایشگاه_رسانه_دیجیتال ...

دهمین_نمایشگاه_رسانه_دیجیتال
این چند روزه دقت کردم برام جالب بود که مردم با اینکه مرکز داده رو نمیشناختن و حتی سوادش رو نداشتن با چه دقتی به توضیحات گوش میدادن و با چه اشتیاقی کلیپ رو نگاه میکردن انشالله سطح علمی مردم هم روز به روز بیشتر بشه .

1477832948img_2125.jpg

ادامه »

موضوعات: دهمین نمایشگاه رسانه دیجیتال
 [ 05:45:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت