ساجدین(ندای صلح و حقیقت)





درباره وبلاگ


بسم رب فاطمه(س)

با سلام حضور همه ی کسانی که به وبلاگ من سر می زنند. امیدوارم مطالب وبلاگ مورد استفاده عزیزان قرار بگیرد. چون مسئله حجاب مربوط به همه جامعه است نه فردی و نه خانوادگی. امیدوارم بتوانم گامی هرچند کوچک در این راستا بردارم.
ان شا الله مورد تائید آقا امام زمان قرار بگیرد
امیدوارم شما نیز ما را در این راه یاری کنید
یاحق.




ساجدین(ندای صلح و حقیقت)


قالَ الإمامُ الْحَسَنُ الْمُجتبى عَلَیْهِ السَّلام : یَابْنَ آدَم! لَمْ تَزَلْ فى هَدْمِ عُمْرِكَ مُنْذُ سَقَطْتَ مِنْ بَطْنِ اُمِّكَ، فَخُذْ مِمّا فى یَدَیْكَ لِما بَیْنَ یَدَیْكَ، فَإنَّ الْمُؤْمِنَ بَتَزَوَّدُ وَ الْكافِرُ یَتَمَتَّعُ امام حسن مجتبی (علیه السلام) فرمود:

اى فرزند آدم از موقعى كه به دنیا آمده اى، در حال گذراندن عمرت هستى، پس از آنچه دارى براى آینده ات (قبر و قیامت) ذخیره نما، همانا كه مؤمن در حال تهیّه زاد و توشه مى باشد; ولیكن كافر در فكر لذّت و آسایش است. نزهه الناظر و تنبیه الخاطر: ص 79، س 13، بحارالأنوار: ج 75، ص 111، ح 6. به نقل از سايت انديشه قم








جستجو






 
  اعتیاد به اینترنت و شبکه های اجتماعی ، بلای خانمان سوز ...

1487275174140237_399.jpg

#فضای_مجازی #مهم
افراد معتاد به نت و شبکه های اجتماعی از زندگی روزمره خانوادگی، اجتماعی و شغلی دور می شوند، وابستگیشان به نت روز به روز بیشتر می شود، اگر ازآن استفاده نکنند، افسرده و دچار اضطراب می شوند.
چشم هایی قرمز و پشتی قوزکرده دارد و دست هایش روی صفحه کلید رایانه بالاوپایین می شود؛ گاهی صفحه ها را عوض می کند ودوباره نوشتن را از سر میگیرد. یک لبخند که شاید در ادامه به خنده ای صدادار تبدیل شود و دوباره فقط صدای صفحه کلید شنیده می شود. چندلیوان که لک چای و قهوه داخلش خشک شده روی میز دنبال هم ریسه شده اند و چند پاکت خالی بیسکویت و چیپس دور و بر لیوان ها ریخته. به نظرتان این صحنه آشنا نیست؟
اتاق شما هم این شکلی است؟! اتاق فرزندتان؟! شایدهم این صحنه ها را فقط در فیلم ها دیده باشید؛ به هرحال اینترنت با همه خوبی هایش مشکلات جدیدی را وارد زندگی

کاربرانش کرده که این مشکلات برای بعضی ها به معضلات بزرگی تبدیل شده اند؛ اعتیاد به اینترنت فقط یکی ازآنهاست و البته فراگیرترینش.
فیس بوک یا الکل
الگوی اعتیاد به نت شباهت زیادی به الگوی اعتیاد به موادمخدر و نیز سایر موارد از جمله الکل، قمار و… دارد. در واقع در مغز افراد معتاد به نت همان روندهایی رخ می دهد که در اشخاص معتاد به مواد مخدر مشاهده می شود و مطالعات محققان نشان داده در نواحی مسئول ابراز احساسات، توانایی تمرکز و تصمیم گیری افراد معتاد به اینترنت درست مثل افراد معتاد به مواد مخدر، اختلالاتی رخ می دهد که باعث بروز مشکلات مختلف در جنبه های مختلف زندگی آنها می شود.
به عبارت دیگر، افراد معتاد به اینترنت وشبکه های اجتماعی از زندگی روزمره خانوادگی، اجتماعی و شغلی دور می شوند، وابستگی شان به اینترنت روز به روز بیشتر می شود، اگر از آن استفاده نکنند، افسرده و دچار اضطراب می شوند و…؛ همه این اتفاق ها همان هایی است که برای معتادان به مواد مخدر هم رخ می دهد.
افراد معتاد به شبکه های اجتماعی و اینترنت، زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند و همین باعث می شود از کارهای ضروری بازبمانند و زندگی شغلی، اجتماعی، روابط بین فردی و در کل زندگی فردی و اجتماعی شان تحت تاثیر قرار می گیرد.
گاهی در بعضی خودآزمون ها ومقاله ها دیده می شود که مقدار مشخص زمانی برای تعیین اعتیادیاعدم اعتیاد افراد به اینترنت بیان می شود اما در کل نمی توان ساعت مشخصی برای این موضوع تعیین کرد چراکه مساله اعتیاد به اینترنت و شبکه های اجتماعی موضوع جدیدی است وچنین مواردی هنوز چندان به اثبات نرسیده.
علاوه بر این، در حیطه تشخیص اعتیاد به اینترنت چنین موردی به عنوان معیار ذکر نشده بنابراین بحث تعداد ساعت استفاده از اینترنت نمی تواند نشان دهنده اعتیاد افراد باشد.زمانی که فرد زمان زیادی برای اینترنت گردی و حضور در شبکه های اجتماعی صرف کند، تا حدی که از خواب وخوراکش بزند، زمان چندانی به خانواده اختصاص ندهد و مسئولیت هایش را انجام ندهد، می توان گفت به وبگردی و فعالیت در شبکه های اجتماعی معتاد شده و همین آثار مخرب است که باعث شده از استفاده زیادی از اینترنت به عنوان اعتیاد به اینترنت یاد شود.

صفحات: 1 · 2

موضوعات: اجتماعی, نکته های ناب, جشنواره پیروزی انقلاب
[پنجشنبه 1395-11-28] [ 11:42:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  جملات قصار یک طلبه ...

#روزنوشت #جملات_قصار_یک_طلبه #تکمیلی
اگه کسی ساندویچ شو به شما تعارف نمیکنه فکر نکنید بی ادبه یا خسیسه. شاید ساندویچش نون خالیه…
اگه کسی چادرش پاره ست و به طرز ناشیانه ای روفو شده فکر نکنید نا مرتب و بی نظمه. شاید این تنها چادریه که داره…
اگه کسی کفش رو باز تو زمستون می پوشه فکر نکنید نمی دونه تو هر فصلی چی باید بپوشه. شاید کفش دیگه ای نداره…
اگه کسی نماز جماعت نمی مونه و زود میره. فکر نکنید تارک الصلاته. شاید مجبوره زود بره سر کار…
اگر کسی یه روزی نماز نمیخونه شاید نمیتونه بخونه و عذری داره
اگر کسی دستفروشی میکنه فکر نکنید که از روی علاقه هستش نه شاید از روی اجبار و حتما برای درآوردن نون حلال
اگر کسی وقتی حرف از کمک مالی میشه کمک نمیکنه نگید خسیسه شاید پولی نداره که مک کنه اما روش نمیشه بگه
اگر کسی بچه نداره انقدر نپرسید چرا بچه نمیاری شاید خدا بهش بچه نمیده
اگر کسی ازدواج نکرده انقدر نپرسید چرا ازدواج نمیکنی شاید هنوز خاستگاری نیومده
اگر ازکسی چیزی پرسیدید جواب نداد حتما دوست نداره اصرار نکنید
اگر کسی ناراحته پرسیدید گفت چیزی نیست حتما نخواسته بگه نرید از اینو اون بپرسید
واقعا زود قضاوت نکنیم.
اگه کسی… اگه کسی…
قضاوت نکنیم

1487090320100.jpg

موضوعات: دل نوشته, نکته های ناب, جشنواره پیروزی انقلاب
[سه شنبه 1395-11-26] [ 08:11:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  سَن سیز دونیانی قارانلیق چَکَرَم ... !!! ...

#تقدیم_به_دوستان_عزیزم
ای وفاسیز گُزلیم جان سنه قورباندی اینان
اولماسان بوردا دا کونلوم سنه حیراندی اینان
آیریلیق اولسا مین ایل گُز گئنه گُزلر یولووی
گُزلرین درده سالیب دردیمه درماندی اینان
گئزیرم یئر گویی هر گون سنی من آختاریرام
دونیا سن سیز من اوچون غم دولی زنداندی اینان
یانیرام اوزگه لیقین نان گُزلیم کاش بولسن
بو ییخیلمیش اورگین دونیاسی ویراندی اینان
یاشاماخ یاردان اوزاخ اولماغا بنزیر گُزلیم
گئتمیسن اولمه میشم جان بونا پشماندی اینان

نوشته شده برای دوستان عزیزم

موضوعات: دل نوشته
 [ 02:43:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  دست نوشته ای تقدیم به دوستان کوثربلاگ و کوثرنت عزیزم ...

#تقدیم_به_دوستان_عزیزم
در کشور عشق هیچکس رهبر نیست هیچ شاهی بر گدا سرور نیست
باورم کم کرده اند این بهترین اما تو باور کن مرا اما تو باور کن مرا
زورقی در موج دریا باش و ناگه یار و یاور کن مرا یار و یاور کن مرا یار و یاور کن مرا

1487016985img_2183.jpg

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دل نوشته, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 02:40:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  خاطره ای از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
خاطره ای از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی
هشت ساله بودم که خروش ملت بر دستگاه ستمشاهی آغازیدن گرفت . برای اولین بار شعار ترسناک ” مرگ بر شاه ” را در خیابان کسائی اهواز دیدم . بچه بودم و حسابی از این شعار ترسیده بودم با آن حالات کودکی هر روز تعدادی از بچه های کوچه سام را با خود به محل شعارنویسی بر روی دیوار برده و با اشاره شعار را به آنها نشان میدادم !

وقتی برای خانواده تعریف کردم همه عصبانی شدند و مرا بیشتر ترساندند که وای بر حال کسیکه این کار را کرده و ساواک پدرش را در خواهد آورد !

هنوز تظاهرات جدی نشده بود . نرم نرم حرکتها جدی تر می شد . آنروز تظاهرات عظیمی از خیابان خشایار در حال عبور بود . شعارهای مرگ بر شاه و درود بر خمینی و شعارهای دیگری که با تکرار جمعیت خیلی برایم جذاب و نشاط آور بود .

باترس و لرز با آنها بحرکت در آمدم و مرتبآ اعلامیه هائی را افراد خاصی در جمعیت با حساسیت خاصی بدست مردم میدادند . یکی از آن اعلامیه ها بدست منهم رسید دیگر خیلی نمی ترسیدم اعلامیه تا شده را باز کردم برای اولین بار تمثال امام عزیز را دیدم .

اشتراک گذاری این مطلب!

اطلاعیه امام از فرانسه خطاب به مردم شریف ایران صادر شده بود . در حال راهپیمائی متوجه شدم جمعیت از جلو در حال پراکنده شدن هستند بگونه ایکه تقریبآ مردم پخش شدند . در خیابان انقلاب بودیم که خودروهای ارتش به مردم حمله ور شدند . ساختمان نیمه کاره ای بار آجری را برای ساختمان پیاده کرده بودند که تمام جمعیت آجرها را برداشته و بطرف خودروهای ارتش حمله کردند و آنها فرار کردند . خیلی خوشحال شدم و دیگر اصلآ نمی ترسیدم . اعلامیه امام را دوباره تا کرده و در جیبم گذاشته و با خوشحالی بطرف خانه برگشتم . به کوچه مان که رسیدم تمام ماجرا را با آب و تاب برای بچه های کوچه تعریف کردم .

وارد خانه شدم پدرم گفت کجا بودی ؟ گفتم راهپیمائی بودم و اعلامیه امام را نشان دادم و خلاصه کتک مفصلی خوردم و اعلامیه را ازمن گرفت و هشدار داد که تکرار نشود .

از پدرم که فرد مومن و از هیئت امناء مسجد بود تعجب کردم که چرا اینطور عمل کرد ! همیشه در دلم مانده بود که چرا پدرم اعلامیه و تصویر امام را از من گرفت و احتمالآ انداخته است !

مدتها گذشت و از ذهنم موضوع پاک نشده بود یکروز اتفاقآ قرآن پدرم را باز کردم و با تعجب همان اعلامیه امام را دیدم که پدرم با ارادتی که به امام عزیز داشت آنرا در قرآن خود نگهداری نموده بود .

خیلی از کار پدرم خوشم آمد که چگونه با درایت اینگونه عمل کرده بود .

در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیمان یاد و خاطره پدر عزیزم و همه شهدای عزیز انقلاب و امام شهیدان را گرامی میداریم و به روح پرفتوحشان درود بیکران میفرستیم .

خاطره ای از زبان یکی از جاماندگان روزهای شکوهمند انقلاب

1486544430_-_-_-1.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
[یکشنبه 1395-11-24] [ 01:57:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  بشنویم از رهبر عزیزمان در رابطه با انقلاب اسلامی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
بشنویم از رهبر عزیزمان در رابطه با انقلاب اسلامی .
*معمولاً در پدیده‌هایی که انسان مشاهده میکند که تبلیغاتی برای آن انجام نگرفته لکن ناگهان یک پدیده‌ای در محیط دید انسان بُروز میکند، دست خدایی مشهودتر از همه‌جای دیگر است؛ یک نمونه‌اش خود انقلاب اسلامی [است].
*امام [در زمان مبارزات قبل انقلاب] فرموده بودند این انقلاب پیروز خواهد شد، چون نشانه‌ی حضور دست قدرتمند الهی است.
*در حوادثی که شما دست قدرت الهی را پشت سرش بوضوح می‌بینید و برکاتش را مشاهده میکنید، باید شکر کرد. اگر شکر کردیم میماند، اگر شکر نکردیم گرفته میشود. اگر ملّت ایران شکر انقلاب را نکرده بود، انقلاب میرفت.
*بسیج یکی از آن پدیده‌های شگفت‌آور دوران انقلاب بود؛ امام بزرگوار از طرف پروردگار ملهَم شد به اینکه این اقدام را بکند؛ بسیج بیست میلیونی که ایشان اعلان کردند و سازمان بسیج که تشکیل شد، خیلی کار بزرگی بود.
*امام [با تشکیل بسیج] سرنوشت انقلاب را سپرد به جوانها؛ و هر مجموعه‌ی جوانی، هر نسلی، وقتی از جوانی پا میگذارد به میانسالی، در واقع این امانت را تحویل میدهد به نسل جوان بعد از خودش و این سلسله تمام‌نشدنی است.
*مجموع آحاد ملّت و کشور مأموریّت دارند انقلابشان را حفظ کنند؛ این وظیفه‌ی همه‌ی ما است؛ امّا جوان پیش‌ران است، موتور حرکت است.
*اندیشه‌ی پیران و فکر و تجربه‌ی آنها آن‌وقتی به کار می‌آید که حرکت جوانانه‌ی جوانان وجود داشته باشد؛ پیش‌ران حرکت انقلاب، جوانها هستند.
*یک عدّه‌ای اوّل انقلاب جزو کسانی بودند که پرشور با انقلاب همراه بودند امّا از روی احساس؛ از روی عمق فهم دینی نبود… نتیجه این شد که با نشست و برخاست با بعضی آدمهایی که زاویه‌ی با انقلاب داشتند، اینها هم با انقلاب زاویه‌دار شدند، شدند مقابل انقلاب.
*بسیج جناحی نیست؛ یکی از دو یا سه یا چهار جناح سیاسیِ داخل کشور نیست. بسیج لشکر انقلاب است، بسیج مال انقلاب است.
*ملّت ایران در هر میدانی که لازم بود حاضر شدند، آنجایی که فداکاری لازم بود فداکاری کردند، جان و مال و عزیزان و فرزند و آبرو و حیثیّت، همه را به میدان آوردند… یک اکثریّت قابل توجّهی این‌جوری عمل کردند، خدای متعال [هم] پاسخ داد؛ انقلاب را برایشان حفظ کرده.
*بیانات رهبر عزیزمان در 95/9/3

1486545543smpl.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:56:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  جشنواره_پیروزی_انقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب

14865470947_2.jpg

موضوعات: جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:56:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  جشنواره_پیروزی_انقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب

1486547183_-22-_-91-1.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:55:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  جشنواره_پیروزی_انقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب

1486547317alalam_635907990737447266_25f_4x3.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:55:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  جشنواره_پیروزی_انقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب

1486547449farhangnews_113897-321069-1423565278.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:55:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی

1486552032635273896199559320.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:55:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی

14865521561938803996.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:54:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی

148655232613951119001496_photol.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:54:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی
برای 22 بهمن و پلاکارت حتما به دردتون میخوره چند قسمت
مجموعه شعارهای انقلابی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی سال 57
نفی رژیم شاه

ازهاری بیچاره‌ای، ای سگ چارستاره، باز هم بگو نواره، نوار که پا نداره
نه شریفی نه امامی بلکه یک خر تمامی
مرگ بر شاه
ما می‌گیم شاه نمی‌خوایم، نخست‌وزیر عوض می‌شه! ما می‌گیم خر نمی‌خوایم، پالون خر عوض می‌شه! نه شاه می‌خوایم نه شاپور، لعنت به هرچی مزدور!
نصرُ من‌الله و فتحٌ قریب، مرگ بر این سلطنت پرفریب
زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی / سرنگون می‌کنیم سلطنت پهلوی / مرگ بر شاه (2)

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:54:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی
برای 22 بهمن و پلاکارت حتما به دردتون میخوره چند قسمت
مجموعه شعارهای انقلابی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی سال 57
دربارهٔ روح‌الله خمینی

حزب توده ایران، برنامه انقلابی آیت‌الله خمینی را مورد تأیید قرار می‌دهد[1]
درود بر خمینی، رهبر انقلاب، مدافع استقلال، آزادی و حقوق زحمتکشان[1]
درود بر چریک‌های مسلمان و فدایی امام خمینی[1]
درود بر خمینی / سلام بر مجاهد / درود بر خمینی / رهبر مستضعفین[1]
درود بر خمینی رهبر ما مجاهدین[1]
درود ما کارگران پالایشگاه تهران بر امام خمینی[1]
کارگر، دهقان، مستضعف، رنجبر / خمینی است رهبر[1]
ما کارگران، حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی می‌خواهیم.[1]
الله‌اکبر، خمینی رهبر
اینست شعار ملی: خدا، قرآن، خمینی
با خون خود نوشتم، از جان خود گذشتم، یا مرگ یا خمینی
خمینی بت‌شکن / ریشهٔ شاهو بکن.
رهبر نهضت آزادگانست آیت‌الله خمینی / انقلابی‌ترین مرد جهانست آیت‌الله خمینی.
رهبر نهضت ما شیعیان است آیت‌الله خمینی / او فرستادهٔ صاحب زمان است آیت الله خمینی
کار شاه تمام است خمینی امام است / استقلال و آزادی جمهوری اسلامی آخرین کلام است.
درود بر خمینی بت‌شکن / مرگ بر این یزید قانون شکن.
بیا خمینی وطن انقلابست / نقش مخالفین تو بر آبست
جان ما فدایت / همچو مصطفایت
ما همه سرباز توایم خمینی / گوش به‌فرمان توایم خمینی.
یک شنبه آقا نیاد / دوشنبه انقلابست.
صل علی‌محمد / رهبر ما خوش آمد.
لحظه به لحظه گویم / زیر شکنجه گویم / یا مرگ یا خمینی

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:53:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی
برای 22 بهمن و پلاکارت حتما به دردتون میخوره چند قسمت
مجموعه شعارهای انقلابی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی سال 57
شعارهای ضد شخص شاه
ای امام زمان رحمی به‌ما کن، ما را از دست این جلاد رها کن.
شاه زنازاده است، خمینی آزاده است.
ای بی‌شرف حیا کن سلطنت را رها کن.
به‌همت توده‌ها، شاه تو را می‌کشیم.
با پتک کارگر، با داس برزگر، از ریشه برکنیم، این شاه حیله‌گر.
تا مرگ شاه خائن نهضت ادامه دارد.
این شاه آمریکائی، اعدام باید گردد.
شاه جنایت می‌کند، کارتر حمایت می‌کند.
به کوری چشم شاه، زمستون هم بهاره (در اشاره به هوای بهاری بهمن سال 57)
تا شاه کفن نشود، این وطن، وطن نشود
امروز هوا بارونیه، کشتن شاه قانونیه
امروز هوا ابریه، مردن شاه حتمیه
ما شیر و موز نمی‌خوایم، ما شاهِ دزد نمی‌خوایم (در مدارس)
ای شاه خائن آواره گردی / خاک وطن را ویرانه کردی / کشتی جوانان وطن آه و واویلا / کردی هزاران تن کفن آه و واویلا / مرگ بر شاه

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:53:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی
برای 22 بهمن و پلاکارت حتما به دردتون میخوره چند قسمت
مجموعه شعارهای انقلابی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی سال 57
شاخصه‌های هویت ایرانی

ایران کشور ماست، خمینی رهبر ماست
ایران ما دریای خون است، رژیم ظالم شاه سرنگون است
ایران وطن ماست، خاکش کفن ماست
ارتش ایران حسینی شده، رهبر ایران خمینی شده

شعارهای مربوط به ارتش

ارتش دنیا دشمن‌کش است، ارتش ایران برادرکش است
ارتش به این بی‌غیرتی، هرگز ندیده ملتی
به گفتهٔ خمینی، ارتش برادر ماست
ما به شما گل میدیم، شما به ما گلوله
ارتش تو بی‌گناهی آلت دست شاهی
ارتش تو هم با ما باش با ملت هم صدا باش / در راه حق به‌پا باش با دشمن آشنا باش.
ارتش تو خون ملتی تا کی اسیر ذلتی.
سرباز برادر ماست ارتش دشمن ماست.
فرمانده ارتشی توئی که آدم‌کشی، سرباز زحمتکش است.
اَگه ارتش نباشه شاه به‌خودش می‌شاشه.
گل‌های ایران همه پرپر شده / ارتش ما خر بوده خرتر شده.
ارتش جنایتکار است مزدور استعمار است.
ما ارتش ملی می‌خوایم نه ارتش آمریکایی.

شعارهای مربوط به گروه‌های سیاسی

تنها ره رهایی، راه مجاهدین است
درود خلق و خالق، نثار تو مجاهد
تنها ره رهایی، پیوند با فدایی
فدایی، فدایی، تو افتخار مایی
درود بر فدایی، سرچشمه رهائی
تنها ره رهایی، مسلسل مجاهد و فدایی
درود بر فدایی، رزمندهٔ نهایی

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:53:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی
برای 22 بهمن و پلاکارت حتما به دردتون میخوره چند قسمت
مجموعه شعارهای انقلابی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی سال 57
شعارهای تاکتیکی و تهییجی

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی
زن‌ها به ما پیوستند، بی‌غیرت‌ها نشستند
مردم چرا نشستین؟ ایران شده فلسطین
می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت
مردم چرا نشستین؟ نکنه که شاه‌پرستین؟
تنها ره سعادت: ایمان، جهاد، شهادت
برادر مجاهد، شهادتت مبارک
برادر شهیدم، راهت ادامه دارد
سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن
توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر ندارد، حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد[5]
توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر ندارد، به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد
قسم به‌روح مادرم فاطمه ندارم از کشته شدن واهمه.
وای اگر خمینی حکم جهادم دهد / ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.
می کشم می کشم آنکه برادرم کشت.
رکس آبادان را / کتاب قرآن را / مسجد کرمان را / شاه به آتش کشید / شاه به آتش کشید

شعارهای تائید دولت بازرگان

بازرگان، مجری حکم قرآن
سلام بر بازرگان، نخست‌وزیر ایران
بازرگان، بازرگان نخست‌وزیر مائی، بختیار، بختیار نوکر آمریکایی[5]

شعارهای عامیانه و شوخی

ما اعتراض داریم، شوهر نیاز داریم
چرا جوونا رو کشتین، ما رو بی‌شوهر گذاشتین[5]
مجاهدا شعار میدن شاه بمیره ناهار میدن

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:52:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی

14865522643_8811180739_l600.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:52:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی
برای 22 بهمن و پلاکارت حتما به دردتون میخوره چند قسمت
مجموعه شعارهای انقلابی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی سال 57
دههٔ فجر به روزهای 12 تا 22 بهمن 1357 گفته می‌شود که طی آن سید روح‌الله خمینی بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال 1357 به ایران وارد و در نهایت با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد.

در زیر سعی شده تا کاملترین مجموعه شعارهایی را که مردم غیور کشور عزیزمان در آن سال و در آن ماه ها در راهپیمایی های خود یکپارچه صدا میزدند را برای مردم انقلابی ایران جمع کنیم امید است مورد قبول واقع گردد.



استقلال.ازادی.جمهوری اسلامی

الله اکبر، خمینی رهبر

از جان خود گذشتیم، با خون خود نوشتیم، یا مرگ یا خمینی

استکان طلایی، فرح رفته گدایی

اگر آقا دیر بیاد، مسلسل‌ها بیرون میاد

کار شاه تمام است*خمینی امام است

استقلال و آزادی
جمهوری اسلامی
آخرین کلام است

ما همه سرباز توایم خمینی، گوش به فرمان توایم خمینی

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:51:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی
برای 22 بهمن و پلاکارت حتما به دردتون میخوره چند قسمت
مجموعه شعارهای انقلابی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی سال 57
شعارهای ضد شخص شاه
ای امام زمان رحمی به‌ما کن، ما را از دست این جلاد رها کن.
شاه زنازاده است، خمینی آزاده است.
ای بی‌شرف حیا کن سلطنت را رها کن.
به‌همت توده‌ها، شاه تو را می‌کشیم.
با پتک کارگر، با داس برزگر، از ریشه برکنیم، این شاه حیله‌گر.
تا مرگ شاه خائن نهضت ادامه دارد.
این شاه آمریکائی، اعدام باید گردد.
شاه جنایت می‌کند، کارتر حمایت می‌کند.
به کوری چشم شاه، زمستون هم بهاره (در اشاره به هوای بهاری بهمن سال 57)
تا شاه کفن نشود، این وطن، وطن نشود
امروز هوا بارونیه، کشتن شاه قانونیه
امروز هوا ابریه، مردن شاه حتمیه
ما شیر و موز نمی‌خوایم، ما شاهِ دزد نمی‌خوایم (در مدارس)
ای شاه خائن آواره گردی / خاک وطن را ویرانه کردی / کشتی جوانان وطن آه و واویلا / کردی هزاران تن کفن آه و واویلا / مرگ بر شاه

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:51:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #شعارهای_انقلابی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
#شعارهای_انقلابی

148655220957434164.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:51:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  می ترسم روزی برسد که غارت بیت المال در جامعه عادی شود! ...

1486544079nwz7_pakg37g4kydahwkqarkq.png

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
شایعه ای در رابطه با انقلاب اسلامی
دوستانتان را هم به خواندنش فرابخوانید .
می ترسم روزی برسد که غارت بیت المال در جامعه عادی شود!
الان در جامعه بنظرتون غارت از بیت المال عادی نشده ؟؟؟؟
متن شایعه

“می ترسم روزی برسد که غارت بیت المال و فقر و فلاکت در جامعه عادی بشود و موضوع حساس جامعه بشود دو تار موی زن که زیر روسری است یا بیرون آوردن آن …

آیت الله طالقانی
روزنامه اطلاعات 20 اسفند 1357 “

پاسخ شایعه

 

1. متن منتسب به آیت الله طالقانی در شایعه در مصاحبه یافت نشد و صحت ندارد!

2. ایشان در مصاحبه مورد اشاره (روزنامه اطلاعات 1357/12/20) دفاع تمام قدی از حجاب و نظرات حضرت امام (ره) در این زمینه انجام داده اند .
http://www.shayeaat.ir/extrapage/etelaat20esfand57

3. تیتر جنجالی مصاحبه به اقتضای کار رسانه ای و شرایط آن روز جامعه درج شده و علت و زمینه های مصاحبه و اظهار نظر ایشان قبلا توضیح داده شده است .

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:50:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #پویش_سیزده_هزار_شهید ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب #سیزده_هزار_شهید
پویشی بسیار زیبا راه انداخته شده است توسط خانواده های شهدای عزیز و نازنین
قرار است عکس شهدای عزیزمان در قاب انقلاب قرار بگیرند و پای به پای ما راهپیمایی کنند .
یکی از بهترین پویش هایی بود که راه افتاده و در حال اجرا شدن است شما هم با ما همراه شوید .
حالا هرچقدر به این شهدای عزیزمون ارادت داری براشون فاتحه ای بخون .

1486587694img_20170207_002033.jpg

1486587694img_20170208_002058.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:49:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  سی و هشتمین بهار انقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
بچه ها پلاکارت خوب شده ؟؟؟

1486547267dsc00143.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:48:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  سی و هشتمین بهار انقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
سلام به همه عزیزان دلم
بچه ها این کاریکاتور رو بچه های کلاسم درست کردند برای 22 بهمن ماه راهپیمایی سی و هشتمین بهار انقلاب.
بنظرتون قشنگ شده ؟؟؟؟؟

1486622209crafts-fajr-decade-2.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:48:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  ناگفته‌های فساد اخلاقی فرح پهلوی (قسمت اول) ...

1486622821684_634803681160412500_s.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
چرا یه عده ای از مردم هنوز انقدر شاه و فرح و دوست دارند چرا انقدر ازشون تعریف میکنن؟؟؟
دوستان حتما بخوانید
ناگفته‌های فساد اخلاقی فرح پهلوی+عکس
در ابتدا رژیم سعی می‌کرد فساد دربار را به دلایل فرهنگی مردم مخفی نگه دارد و همین امر موجب شد تا خاندان سلطنت خود را از مردم پنهان و کم‌کم رابطه باریک خود را با مردم قطع کنند و دربار به یک اشرافیت و طبقه‌ای تبدیل شود که هیچ چیز بین آنان و مردم را پیوند نزند.

فساد دربار نه‌تنها در چهار دیواری کاخ‌های پهلوی نماند، بلکه در تمام ارکان رژیم ریشه زد. نهادهای رژیم هرچه به دربار نزدیک‌تر بودند بیشتر به مظهر فساد تبدیل می‌شدند و کم‌کم از درون می‌پوسیدند و ناگهان فرو می‌ریختند. ممکن است در هر رژیمی فسادی رخ بدهد، اما آنچه منجر به بی‌اعتمادی مردم می‌شود، دو موضوع است:

1- برخورد نکردن نظام و نهادهای آن با فساد.

2- رخنه کردن فساد در بدنه و در رأس نظام که در این صورت فساد نهادینه خواهد شد.

 


فساد در رژیم شاه به علت مبتلا شدن به هر دو موضوع، جزئی از ماهیت آن شده بود تا جایی که فساد دربار کم‌کم از پرده برون افتاد و مردم مسلمان ایران را سخت به عکس‌العمل واداشت.

بخش اعظم تظاهراتی که از سال 1356 در ایران آغاز شد، متوجه فساد دربار بود. به گفته ژان لوروریه،

روزنامه‌نگار فرانسوی: «اگر در کوچه و خیابان از ایرانیان بپرسید چرا رژیم را مورد انتقاد و سرزنش قرار

می‌دهند و جواب آنها را جمع کنید، فساد و انحطاط اخلاقی رژیم در ردیف اول پاسخ آنها خواهد بود.» (1)

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:46:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  ناگفته‌های فساد اخلاقی فرح پهلوی (قسمت دوم) ...

1486623065684_634803681160412500_s.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
چرا یه عده ای از مردم هنوز انقدر شاه و فرح و دوست دارند چرا انقدر ازشون تعریف میکنن؟؟؟
دوستان حتما بخوانید
ناگفته‌های فساد اخلاقی فرح پهلوی عکسقسمت 2
یکی دیگر از دوستان پاریسی فرح «کریم پاشا بهادری» بود. فرح «از اوایل ورود به پاریس با او آشنا شده بود و بیشتر اوقات خود را با هم سپری می‌کردند.» کریم از فرح خواستگاری کرد و با اینکه رضا قطبی پسردایی فرح مخالفت کرد، این خواستگاری موافقت شد و بدون اجازه خانواده «در یک جشن کوچک با حضور دوستان و تنی چند از دانشجویان ایرانی مقیم پاریس رسماً نامزدی خود را اعلام کردند.» (12)

 


به محض خواستگاری شاه، فرح نسبت به این نامزد بی‌وفایی کرد و او را در خماری گذاشت، ولی بی‌وفایی فرح طولی نکشید و هنگامی که ملکه ایران شد، این دوست قدیمی را به کاخ آورد و محفل انس سابق را با سایر دوستان راه‌اندازی کرد. به گفته ملکه مادر «این دختر (فرح) آن‌قدر وقیح بود که کریم پاشا بهادری را آورده بود کنار دست محمدرضا به عنوان رئیس دفتر ملکه.»

معروف‌ترین فساد جنسی فرح، کشف رابطه او با فریدون جوادی بود. «فریدون جوادی از قدیمی‌ترین دوستان ایام تحصیل فرح در پاریس و در واقع اولین دوست او در فرانسه بود.» (13) به دنبال فرح، جوادی نیز به دربار راه یافت. جوادی دوست سفر و حضر فرح بود. در مسافرتی که فرح و دوستانش به خجیر در منطقه جاجرود رفته بودند، فرح با جوادی مشغول معاشقه بود که یکی از سربازان گارد آنها را دید.

سرباز چون جرئت اعتراض به فرح را نداشت، (14) به فریدون جوادی اعتراض می‌کند. این سرباز از لرهای خرم‌آباد بود و چون متعصب بود، نزد فرمانده‌اش سرهنگ بیگلری رفت و گفت: «ما خیال می‌کردیم که از یک زن عفیفه نگهبانی می‌کنیم و نمی‌دانستیم که این‌طور مسائل هم در میان است.» سرانجام سرباز را با تهدید و تحبیب و خریدن یک مغازه مرخص کردند. (15) رابطه فرح و جوادی در یک دربار فاسد، امر غیرمنتظره‌ای جلوه نمی‌کرد و تنها در موقع بروز رقابت‌ها و حسادت‌ها تجلی می‌کرد. فرح نه‌تنها از فاش شدن این ماجرا واهمه‌ای نداشت، بلکه دستور داد تا اتاق یکی از مأموران گارد را در اختیار جوادی قرار دهند تا نزدیک او باشد. (16) ملکه مادر در این باره معتقد است فرح «عمداً و عالماً کاری می‌کرد که به محمدرضا لطمه بخورد.» ملکه مادر در عکس‌العمل به این ماجرای عشقی می‌نویسد: «خب چه کار می‌توانستم بکنم؟

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:46:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  مثل اینکه شاه هم شیعه بوده پس ما چی هستیم اگر ایشون شیعه بودن (قسمت اول) ...

14866235644562432150-210x140.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
مثل اینکه شاه هم شیعه بوده پس ما چی هستیم اگر ایشون شیعه بودن
حتما بخونید
وقتی عده ای می گفتند، شاه هم شیعه است
روزی یک «یهودی» و یک «مسلمان» با هم اختلاف کردند ولی «حق» با «یهودی» بود. «مرد یهودی» پیشنهاد داد که نزد حضرت «محمد» (ص) بروند تا بین آنان قضاوت کند.

اما «مسلمان» (که می دانست «پیامبر» (ص) بر اساس «عدالت» داوری می کند) قبول نکرد و گفت نزد «کعب بن اشرف» (یکی از بزرگان «یهود» بود) برویم. زیرا می خواست به او «رشوه» بدهد تا «برنده» شود.

این جا بود که آیه نازل شد که بعضی ها، ادعای مسلمانی دارند و به جای «مخالفت با طاغوت»، «داوری» را به او می دهند![1]

در داستان بالا، «قرآن» رفتار یک «مسلمان» را رد می کند و «حق» را به «یهودی» می دهد! یعنی اگر یک «مسلمان»، بر اساس «عدالت» رفتار نکند، اولین کسی که او را محکوم می کند، خودِ «اسلام» و «قرآن» است.

 


برعکس، اگر یک «یهودی»، بر اساس «عدالت» حکم کند، اولین کسی که از او دفاع می کند، «اسلام» و «قرآن» می باشد.

لذا «قرآن» دعوا بین «مسلمان» و «غیر مسلمان» را مطرح نمی کند، بلکه دعوا بین «مستکبر» و «مستضعف» را مطرح می کند.

اما متاسفانه، «وهابی های تکفیری» فکر می کنند که دعوا بین «مسلمان» و «غیر مسلمان» است! یا بین «شیعه» و «سنی» است. برای همین، اگر کسی «شیعه» بود (هر چند «عادل» باشد) باید کشته شود و اگر کسی «وهابی» باشد (هر چند «ظالم» باشد) باید بماند.

بعضی «شیعه» ها نیز همین فکر را دارند. در زمان «شاه» می گفتند که «محمدرضا پهلوی»، «شیعه» است!(هر چند «ظالم» باشد!) او را سرنگون نکنید! اگر او رفت،‌ ممکن است «غیر شیعه» بیاید!!

این افراد را قبلا «طرفداران انجمن حجتیّه» می نامیدند و امروزه بیشتر به نام «شیعه انگلیسی» مطرح می کنند. آنان به «امام خامنه ای» فشار می آوردند که چرا از «فلسطین» حمایت می کنید؟! مگر «سنی» نیستند؟! («مظلوم» باشند که باشند! به ما چه مربوط است!)[2]

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:45:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  مثل اینکه شاه هم شیعه بوده پس ما چی هستیم اگر ایشون شیعه بودن(قسمت دوم) ...

14866237074562432150-210x140.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
مثل اینکه شاه هم شیعه بوده پس ما چی هستیم اگر ایشون شیعه بودن
حتما بخونید
وقتی عده ای می گفتند، شاه هم شیعه است(قسمت 2)
در ایران «انقلاب» شد و …

زمانی که در «ایران»، «انقلاب» شد، «امام خمینی» اعلام کرد که هدف ما «مبارزه با استکبار» است.

جالب است بدانید که در «قرآن»، گفته شده است که «در راه خدا» مبارزه کنید و «در راه مستضعفین»! یعنی اگر یک «مسیحی» هم تحت «ظلم» بود، شما می توانید «به خاطر آن مسیحی»، قیام کنید! (اما نه به خاطر «مسیحی بودنش»، بلکه به خاظر «مستضعف بودنش») اگر «به خاطر آن مسیحی»، «قیام» کردید یعنی مساوی است با «در راه خدا»!

 


همین حرف را «امام خمینی» زد. حرف او، حرفِ «قرآن» بود. یعنی اگر با «آمریکا» یا «اسرائیل» می جنگیم، به خاطر «مسیحی» و «یهودی» بودنشان نیست، بلکه به خاطر «مستکبر» بودنشان است. همین طور که اگر با «داعش» و «پادشاه عربستان» و «پادشاه بحرین» مخالف هستیم، به خاطر «سنی» بودنشان نیست، بلکه «کمک به استکبار» است.

و اگر از «فلسطینی» ها و «بحرینی» ها دفاع می کنیم، به خاطر «سنی» یا «شیعه» بودنشان نیست، بلکه به خاطر «مستضعف» بودنشان است.

اکنون که این توضیحات را شنیدید، این آیه را بخوانید و بعد از خواندنِ آن، چه «احساسی به شما دست می دهد»؟

وَ مَا لَکمُ‏ْ لَا تُقَاتِلُونَ فىِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَ النِّسَاءِ وَ الْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَاذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ وَلِیًّا وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ نَصِیرًا (نساء / 75)

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:45:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  اسناد تکان دهنده از فسادِ پهلوی ها(قسمت اول) ...

1486624011155429_805.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
اسناد تکان دهنده از فسادِ پهلوی ها
عکس شاه مملکت در حال لواط در مجله امید ایران/ سرنوشت مردی که به اشرف پــا نداد!
در یکی از اسناد خیلی محرمانه به جا مانده از ساواک علت جدایی همسر هویدا از وی را لواط هویدا با یک پسر بچه اعلام می کند.
به گزارش شیــرازه، رویدادها و حوادثی که در گذر زمان رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام «تاریخ» تبدیل می شود، اگر همراه با روشنگری وبازکاوی هوشمندانه نباشد، گردی به نام «تحریف» بر تارک تاریخ می نشاند که نه تاریخ که «شبح تاریخ» نام دارد و در واقع «دستکاری در تاریخ» و «قلب حقیقت به نفع واقعیت!» خواهد بود.

 

رجانیوز نوشت: اگر چه فساد و تباهی رژیم پهلوی بر کسی پوشیده نیست اما سالهاست مخالفین مردم و نظام سعی در تحریف تاریخ و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود را دارند.
در همین راستا مقام معظم رهبری در 17 دی 1393 فرمودند: «آنها می خواهند حقایق انقلاب تحریف بشود، به دست فراموشى سپرده بشود؛ پول خرج میکنند، کار دارند میکنند. کسى که آشنا باشد، آگاه باشد با دنیاى کتاب و مطبوعات و مقاله می بیند که دشمنان چه‌کار دارند می کنند؛ امروز اینها سعى می کنند چهره‌ى خاندان خبیث و منحوس پهلوى را - رژیم فاسد و وابسته و خبیث و ظالم که کشور ما را سالهاى متمادى به عقب انداختند و ملّت ایران را آن‌جور دچار مشکلات عظیم کردند - بَزک کنند، آرایش کنند امروز سعى مى‌شود [توسّط ]همان جبهه‌ى مقابل نظام اسلامى. پشتیبانها همان کسانى هستند که با اصل انقلاب مخالف بودند، با مردمى که انقلاب کردند مخالف بودند، با وفادارى این مردم به انقلاب بشدّت مخالفند. تا کنون موفّق نشدند؛ امید بسته بودند بلکه بتوانند نسل دوّم و سوّم انقلاب را روى‌گردان کنند، نتوانستند. نسل سوم انقلاب را نتوانستند از انقلاب روى گردان کنند.»

سلسله گزارش های «بزک نشدنی» ضمن بازخوانی اسناد فساد گسترده خاندان پهلوی و دربار شاهنشاهی در عرصه های مختلف، تنها بخشی از جنایات و مفاسد این رژیم در موضوعات مختلف از جمله فساد مالی، فساد جنسی، وادادگی به غرب، فسادهای سیاسی درون حاکمیت، شرط بندی و قمار، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، تاثیر بهائیت بر رژیم پهلوی و نقش پر رنگ رژیم صهیونیستی بر پهلوی ها را بازخوانی می کند.

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:45:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  اسناد تکان دهنده از فسادِ پهلوی ها(قسمت دوم) ...

1486624050155429_805.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
اسناد تکان دهنده از فسادِ پهلوی ها
عکس شاه مملکت در حال لواط در مجله امید ایران/ سرنوشت مردی که به اشرف پــا نداد!(قسمت2)
رابطه با گیلدا چطور به قتل وی منجر شد؟

داستان رابطه نامشروع شاه و گیلدا و در نهایت قتل وی از رویدادهای تلخ در انحرافات جنسی محمدرضا پهلوی بوده است.

داستان شاه و گیلدا حکایت دختری دبیرستانی است که به خاطر قدرت‌طلبی و جاه‌طلبی پدر طعمه محمدرضا پهلوی می‌شود و یکی از پر حادثه‌ترین داستان‌های هزار و یک شب دربار پهلوی را رقم می‌زند.

شاه گیلدا را به خاطر رنگ موهایش که طلایی رنگ بود، طلا صدا می‌زد و این دختر با نام طلا هم در تاریخ ایران شناخته می‌شود.

 


در بخشی از اسناد به جامانده از اداره کل اطلاعات و مطبوعات دربار شاهنشاهی در خصوص قتل گیلدا توسط ساواک به امر شاه آمده است:

«آیا شاه پس از ترک معشوقه خود چون وجود او را خطرناک تشخیص داد اقدام به نابودی او نمود؟ آیا این یک هنر جدید ساواک بود؟ ویلای مزبور در محاصره پلیس بود ولی افراد کنجکاو علیرغم هر چیز اطراف خانه را بررسی می کردند. کسانی که جنازه را دیده اند می گویند با لباس شب نبوده بلکه لباس تابستانی به تن داشته است. گیلدا در عین حال هیچگونه نامه ای از خود بجا نگذاشته و اسراش را با خود به گور برده بود.

شاید اگر گیلدا نمی مرد و در ویلای مزبور به زندگی خود ادامه می داد عشق شاه را نیز فراموش می کرد ولی مرگ اسرار آمیز زن جوان کارها را زیر رو کرد. اکنون کلیه جهانیان ادعا می کنند شاه بوسیله ساواک دست خود را به خون آلوده است. گفته می شود بدنبال اعتراض علیا حضرت شهبانو شاه معشوقه خود را رها کرده است. ادعا می شود اقدام گیلدا در مورد خرید لباس هایی نظیر لباس های شهبانو در پاریس فرمان مرگ او را امضاء کرده است. در عین حال بعضی ها عقیده دارند انتقال مرکز ساواک به پاریس با مرگ گیلدا بی ارتباط نیست.

در این بین ادعای یکی از همسایگان گیلدا احتمال آن را که ساواک در مرگ او دست داشته قوت می بخشد. نامبرده ادعا نموده دو هفته قبل دو نفر سیاهپوش که کیفی در دست داشته اند به ویلا آمده و اطراف آنرا بررسی کرده اند. ضمناً نامبرده می گوید دیده است که آن دو نفر از در عقب وارد ویلا شده است. اکنون در کاخ گلستان یک سکوت عمیق حکفرماست. هم شاه و هم علیا حضرت شهبانو در این مورد سکوت اختیار کرده اند.»

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:44:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  #جشنواره_پیروزی_انقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
سلام به دوستای عزیز و نازنینم بچه های ابتدایی مدرسه من امروز با کمک همدیگه کلی کاردستی برای آماده کردیم برای راهپیمایی فردا تا هر چه با شکوه تر این راهپیمایی برگزار بشه ان شالله و به کوری چشم دشمنامون.کار این بچه ها هر چقدر ارزش داره  تشویقشون کنید .

1486648997images2.jpeg

1486648996crafts-fajr-decade-13.jpg

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:44:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  امسال در شب 22 بهمن نورافشانی نخواهیم داشت!!!! ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:امسال در شب 22 بهمن نورافشانی نخواهیم داشت
کدام سخن را باور کنیم نورافشانی هایی را که با چشم دیدیم یا سخنانی را که با گوش شنیدیدم؟؟؟؟

1486652331996579_790.jpg

148665233233115-mihanfal.com-7.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:44:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148672711510.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:42:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148672713711.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:42:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148672715812.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:41:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148672726213.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:41:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148672730714.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:41:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148672733115.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:41:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148672735116.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:40:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729149img_20170210_153736.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:40:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729175img_20170210_153745.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:40:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729201img_20170210_153754.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:40:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729235img_20170210_153757.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:40:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729303img_20170210_153801.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:39:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729334img_20170210_153805.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:39:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729380img_20170210_153808.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:22:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729424img_20170210_153811.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:22:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729469img_20170210_153814.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:21:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729504img_20170210_153821.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:21:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729540img_20170210_153826.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:21:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729720img_20170210_153829.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:21:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729742img_20170210_153833.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:20:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729767img_20170210_153835.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:20:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729786img_20170210_153839.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:20:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729804img_20170210_153842.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:19:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729832img_20170210_153845.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:19:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729852img_20170210_153848.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:19:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486733913img_20170210_153436.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:19:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه 1395 ...

1486733710crafts-fajr-decade-6.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
خیلی مهم
متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه 1395 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد. در دوقسمت .
متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه 1395 که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ (سوره انبیاء /105)
شکر و سپاس بی پایان خدای سبحان را که ملت شریف ایران را از نعمت “اسلام” و “ولایت” و “رهبری”‌های حکیمانه و پیامبرگونه حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و

 

خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برخوردار ساخت تا در پرتو انقلاب اسلامی و اندیشه الهی و منیع پیر روشن ضمیر جماران، ایران و ایرانی به عنوان پرچمدار احیای “تمدن اسلامی” و زندگی در سایه اسلام الگوی نجات بخش جامعه بشری در عصر “جاهلیت مدرن” مورد توجه جهانیان قرار گیرد.
اینک در لحظات شورانگیز و شعورآفرین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و طلیعه‌ی سی و نهمین بهار عزت و آزادی و در شرایطی که طنین “مقاومت” و “استکبارستیزی” ملت ایران، و پیش روندگی انقلاب اسلامی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به مثابه یک نظام “قدرتمند”، “پیشرو” و “الگو”، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر فروپاشی حاکمیت مستکبران و استقرار “حکومت جهانی مستضعفین” بر زمین را نوید می‌دهد، ما شرکت کنندگان در راه پیمایی باشکوه، سراسری و دشمن شکن 22 بهمن ماه که در تقارن با ایام سوگواری و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اهمیت معناداری یافته است، مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی “الله اکبر” و “خامنه‌ای رهبر” به جهانیان اعلام می‌داریم:
1_امت مؤمن و ولایت‌مدار ایران، ضمن تجدید بیعت و میثاق استوار با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را رمز موفقیت و تضمین پیش روندگی انقلاب اسلامی دانسته و بر پایبندی و اعتقاد به اصل ماندگار و مترقی «ولایت فقیه» به عنوان مبنای اساسی عزت و اقتدار ایران اسلامی تاکید می نماید.
2_ ملت آگاه و رشید ایران اسلامی، حفظ نظام اسلامی و اعتلای آن را بزرگترین معروف زمان و تضعیف این نظام دینی و مردمی را بزرگترین منکر زمان تلقی نموده و با تأسی به وصایای جاودان حضرت امام (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ترویج روحیه و اندیشه انقلابی-گری، پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب و حفظ همبستگی و “وحدت ملی” را تکلیف شرعی آحاد مردم، مسئولین و جناح‌های وفادار به انقلاب و رکن رکین موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران دانسته و هرگونه اقدام و عمل تفرقه‌افکنانه را شدیداً محکوم می‌نماید.

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:18:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه 1395 (بخش دوم) ...

148673504233115-mihanfal.com-7.jpg

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
خیلی مهم
متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه 1395 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد. در دوقسمت .
متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه 1395 که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد، به این شرح است:
6_ما مردم موحد و متحد ایران، با تأکید بر ضرورت اهتمام به وحدت و یکپارچگی صفوف امت اسلامی و تلاش برای پایان دادن به اختلافات موجود، فلسطین را همچنان موضوع محوری جهان اسلام و مقاومت را تنها راه دست‌یابی ملت مظلوم فلسطین به حقوق خود دانسته وخواستار به کار گرفتن همه ظرفیت‌ها و امکانات جهان اسلام برای یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مبارز فلسطینی برای آزادی سرزمین‌های اشغالی از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی می‌باشیم.
7_ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه، با اعتقاد به تحق وعده الهی و اطمینان به این مهم که ماهیت ضد انسانی، نژاد پرستانه و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در نهایت

 

منجر به نابودی و اضمحلال این رژیم جنایتکار خواهد شد، تلاش برخی رژیم‌های وابسته به استکبار جهانی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که ارمغانی جز رسوایی و ناامنی برای آنها در برندارد را محکوم می‌نماییم.
8_ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، “امریکا” را همچنان “دشمن شماره یک” خود دانسته و با تأسی به منویات و هشدارهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای “جهاد کبیر” و مقابله با راهبرد “رخنه” و “نفوذ” دشمن در ارکان نظام و تضعیف “اراده ملی”، تلاش‌ها و اقدامات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در تحقق یافتن امنیت ملی ممتاز در کشور و منطقه پرآشوب فعلی را مورد تحسین قرار داده و آمادگی خود را برای رویارویی عاشورایی برابر هر تهدید احتمالی اعلام می‌دارد.
9_ملت رشید و سرافراز ایران،”اقتصاد مقاومتی” و تلاش همه جانبه برای اقدام و عمل به آن را “نسخه نجات بخش کشور” برای عبور موفق و افتخارآمیز از دام تحریم‌های ظالمانه “نظام سلطه” و “دیکتاتوری مدرن اقتصادی” دانسته و از مسئولین و کارگزاران کشور می‌خواهد با اتکال به خدای متعال و اعتماد به ظرفیت‌های سرنوشت ساز درونی و جوانان خلاق و کارآفرین، نهادینه سازی رویکرد “مدیریت جهادی و انقلابی در صحنه‌ی “تولید ملی” و “تقویت ساخت درونی” را در دستور کار قرار داده و هوشمندانه با مسدود نمودن روزنه‌های امید دشمن برای تسلط بر اقتصاد ایران اسلامی و وابسته ساختن آن، اهداف شیطانی و شیوه‌های فریبکارانه آنان را با شکست مواجه سازند.
10_امت غیور و غیرتمند ایران اسلامی، ضمن تاکید بر اصل غیر قابل مصالحه و مذاکره بودن امنیت جمهوری اسلامی ایران، “اقتدار موشکی” را نماد “قدرت بازدارندگی”، تضمین “امنیت ملی” و “خط قرمز دفاعی” خود، و تداوم روند قدرت افزایی و ارتقای توان موشکی و توسعه توانمندی‌های دفاعی را حق مردم ایران بر اساس حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد دانسته وهرگونه مداخله در این زمینه را نقض قواعد آمره حقوق بین‌الملل و خارج از صلاحیت هر کشور و نهادی می‌داند.

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:18:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پاسخ_جوانان_غیور_ایرانی_به_ترامپ
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486734418img_20170210_153615.jpg

1486734418img_20170210_153632.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:18:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پاسخ_کودکان_ایرانی_به_ترامپ
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486734104img_20170210_153526.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:17:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
#پویش_سیزده_هزارشهید_درسی_و_هشتمین_بهارانقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486729885img_20170210_153905.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:17:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  چالش عینک ، سمعک ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب

#چالش_عینک

 

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
[جمعه 1395-11-22] [ 08:04:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  کلیپ_سی_و_هشتمین_بهار_انقلاب_اسلامی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب

#یادگاری

#کلیپ_سی_و_هشتمین_بهار_انقلاب_اسلامی

#تقدیم_به_دوستان_کوثرنت_و_کوثربلاگ

1486739395avc_my_video.mp4

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 06:43:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867192521.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:07:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867192982.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:07:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867193223.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 01:07:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
امسال در شب 22 بهمن نورافشانی نخواهیم داشت
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، صبح امروز نشست خبری نصرت اله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

لطفی با اشاره به مصادف شدن ایام الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مراسم تکبیر وگلبانگ الله اکبر همچون سالهای قبل برگزارخواهد شد اما یک تفاوت ویژه دارد و آن هم عدم نورافشانی به احترام ایام شهادت حضرت زهرا (س) است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه 38 سال قبل در چنین روزهایی تحلیل سیاسیون غربی مبنی بر تغییر در جمهوری اسلامی بود، بیان داشت: طرح تشکیل حکومت اسلامی بر پایه نظام ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) حکومت نظامی را غیر قانونی اعلام کرده بود، بیان داشت: انقلابیون از همان روزهای اول می دانستند که راهی دشوار در پیش رو دارند چرا که رژیم شاهنشاهی واربابان غربی آن به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بزرگترین حامی خود را در خاورمیانه از دست داده بودند.

لطفی با بیان اینکه پس از 38 سال تحلیلگران سیاسی دریافتند که ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی و تفاوت آن با سایر انقلاب های جهان چگونه است، اظهار داشت: تفکر جدیدی که با ظهورانقلاب اسلامی شکل گرفته مبتنی بر نظریه آمیختگی و همگونی دین و سیاست که معطوف بر توانایی اندیشه دینی برای نظام سازی حکومتی است و نیز انتظار فرج که معطوف به ارائه تصویر ازجامعه آرمانی است الگویی را شکل داد که دردرون خود توانست یک فضای تمدنی را به وجود آورد.

لطفی انقلاب کبیر اسلامی را بسیار بالاتر از تقدیرهای ناظران بین المللی برشمرد و گفت: ملت در برابر کارشکنی های مستکبرین عالم پله های رشد را طی نمود و همه اینها در پرتو رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) صورت گرفت.

صفحات: 1 · 2

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:16:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
منتظر حضور پرشورتان هستیم

14866751291168424.jpeg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:13:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
منتظر حضور پرشورتان هستیم

1486675208img13200193.jpg

موضوعات: جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:11:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
منتظر حضور پرشورتان هستیم
نسل سوم انقلاب ، همیشه سرافرازمان کردید ….

1486675328rahpeymaee-22-bahman-92-103.jpg

148667532813941122145017366_photol.jpg

موضوعات: جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:11:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867135112yjxhkps3fbus050or2r.jpg

موضوعات: جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:11:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867135493d6fnvcxniei25gci4u.jpg

موضوعات: جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:09:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867135799rwgs7qlb6qaiauao09.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:09:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148671360016-2-11-131032photo_2016-02-11_13-08-56.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:08:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148671362122_-93-1.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:08:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486713641536f116f7565f.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:08:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486713674108269_281.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:07:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486713711788082.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:07:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148671373113941122145017366_photol.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:06:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486713751d5zt8b04ojdoidr2ej.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:06:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486714067n2637931-3753210.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:06:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486714106rahpeymaee-22-bahman-92-103.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:06:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486714131rer.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:06:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486714154x3wezpabkyk9kvyuck0.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:05:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867143791.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:05:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867144252.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:05:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867144463.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:05:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395
دستان ما در راهپیمایی امروز…. زیبا شده ؟؟؟

1486714848dww31kpnnyr2s1pg34wy.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:04:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه ها
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

148671531922-_.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:04:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه ها
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486715338163928_541.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:04:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه ها
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867153685828350_719.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:03:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه ها
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867153905828353_614.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:03:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه ها
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

14867154185828355_580.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:03:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه ها یکی از بهترین لحظاتی که دیدم*
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486715469139511220914135639958714.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:03:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395 ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب شکار لحظه ها …… چقدر کیف داره وقتی قدم بر میداری روی ظلم و ستم و …
حاشیه های 22 بهمن 1395
عکس های جالب و دیدنی راهپیمایی 22 بهمن 1395

1486715529139511220920071739958734.jpg

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
 [ 12:02:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  دانلود کتاب دو دهه بیداری دو دهه شورش ...

#جشنواره_پیروزی_انقلاب
دانلود کتاب های انقلابی در رواق کوثرنت انشعاب نمایه بنده حقیر
دانلود کتاب دو دهه بیداری دو دهه شورش
نویسنده: حمید صورتگر
موضوع: تاریخی
تعداد صفحات: 95
فرمت: کتاب PDF
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1393

14864928052dahe-bidari-2dahe-shuresh__www.ketabesabz.com_.pdf

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
[سه شنبه 1395-11-19] [ 10:22:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت