علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع راهپیمایان 22 بهمن اظهار داشت: خدا را شکر ملت ایران مانند همیشه و حتی بهتر از همیشه در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند و بنده به همراه خانواده احساس تکلیف کردم که دراین راهپیمایی باشم.

وی افزود: امسال شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی دشمن شکن هستیم واین حضور پرشور مسئولیت ما را بیشتر می کند و باید بیشتر کمر به خدمت ببندیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان ایران اسلامی خود را صاحب این انقلاب می دانند و حضورشان در راهپیمایی این مطلب را تایید می کند که آنها همیشه در صحنه هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم عزیز ما با همین حضور پرشوری که در این راهپیمایی دارند در انتخابات 7 اسفند هم شرکت کنند واین حضور پرشور نشان می دهد مردم ما در آن میدان هم حضور پرشور خواهند داشت. وی انقلاب اسلامی را نتیجه مجاهدت‌های مردان بزرگ به‌ویژه امام خمینی(ره) عنوان کردو افزود: انقلاب اسلامی از عاشورای امام حسین (ع) آغاز شد و در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

ادامه مطلب :

فانی پیروزی ملت ایران را بر پایه اعتقادهای اسلامی خواند و بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن گزینه ملت ایران در صحنه است.تمام ملت ایران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی حضور پر رنگ دارند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور ملت ایران در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم ایران در تمام عرصه‌ها با فداکاری موجب پایداری انقلاب اسلامی شدند.

فانی یادآور شد: حضور گسترده و استوار راهپیمایی 22 بهمن مردم نشان می‌دهد پشتیبان ولایت فقیه هستند.

فارس نیوز

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
[جمعه 1394-11-23] [ 11:43:00 ب.ظ ]