حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه پس از پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: امروز را به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم و سپاسگزارم از ملت غیوری که بعد از 37 سال همچون سال های اول انقلاب در صحنه هستند.

وی ادامه داد: امروز اجتماع مردم غیور ایران را در تهران و سراسر کشور مشاهده می کنیم و برای رسیدن به تمام اهدافمان راه 22 بهمن 57 را باید ادامه دهیم.

رییس جمهوری همچنین اظهارداشت: بی تردید می توانیم به همه آرمان های خود با همت مردم و اتحاد و وحدت و انسجام دست پیدا کنیم.

قطعنامه راهپیمایان در سالگرد سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی در میدان آزادی قرائت شد. راهپیمایان با مشت های گره کرده و فریادهای الله اکبر بندهای این قطعنامه را تایید کردند.

ادامه مطلب :

شعارهای « یک پارچگی امت حزب الله/ غوغا کند در هفتم اسفند ماه»، «با انتخاب مجلس و خبرگان/ رسوا شود نقشه استکباران» و مرگ بر آمریکا دیگر شعارهای مردم در تایید قطعنامه بود.

رحمانی فضلی وزیر کشور، محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه از دیگر مقامات حاضر در راهپیمایی امروز تهران بودند.

در راهپیمایی امروز نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی هم حضوری پررنگ داشتند و بعضی در ترکیب های چند نفره در راهپیمایی مشارکت کرده اند؛ علیرضا زاکانی، سیدمسعود میرکاظمی، محسن مهرعلیزاده، الیاس حضرتی، محمدرضا عارف، کاظم جلالی، محسن اسماعیلی، وکیل پور، سید علی قریشی و … .

حضور جوانان با سربند «من انقلابی ام» در راهپیمایی بسیار پررنگ و قابل توجه بود.

رئیس جمهور در بخشی از سخنرانی خود با تاکید براینکه ملت ایران در برابر هیچ فشار و تهدیدی تسلیم نخواهند شد، گفت: هرکسی اهل مقاومت، مدارا، مشارکت باشد انقلابی است. هرکسی خطری از کشور دفع کند انقلابی است.

با پایان گرفتن مراسم رسمی راهپیمایی و همزمان با اذان ظهر، مردم تهران در مساجد نزدیک به محل راهپیمایی و برخی نیز در خیابان به اقامه نماز پرداختند.

موضوعات: دهه فجر, جشنواره پیروزی انقلاب
[جمعه 1394-11-23] [ 11:54:00 ب.ظ ]