دومین همایش فعالان فضای مجازی

لیست کامل مدعوین دومین همایش فعالان فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران

http://sajedin.kowsarblog.ir/media/blogs/sajedin/quick-uploads/p528194/_.pdf?mtime=1505052391

توضیحات:

1- معیار دعوت به همایش چیست؟

چند گروه به همایش دعوت شده اند:

الف. صد کاربر برتر شبکه کوثرنت و کوثر بلاگ در یکسال گذشته. یعنی افرادی که در طی یکسال گذشته، رتبه یک تا صد داشته اند. دقت کنید که ممکن است که رتبه شما در شبکه، 1 باشد ولی در سال گذشته، رتبه اول نبوده باشید و چه بسا شاید جزو صد کاربر اول سال گذشته هم نباشید. در واقع شما تمام امتیاز و رتبه خود را مدیون فعالیت در سال های ما قبل گذشته باشید. ما بر اساس روش های گزارش گیری که داریم می توانیم میزان فعالیت یک سال گذشته فرد را استخراج کنیم. امتیاز و رتبه و تعداد پست های ارسالی و … روش مناسبی برای دستیبابی به این رتبه ها نیست. در واقع کاربران شبکه خودشان از رتبه یکسال گذشته خود بی اطلاعند. وبلاگ های مدارسی که جزو این لیست باشند، کاربر وبلاگ مدعو همایش است. در برخی وبلاگ های مدارس مشخصات کاربر وبلاگ با فردی که به روز رسانی وبلاگ ها را انجام می داده متفاوت است. بارها این تذکر داده شده که اطلاعات وبلاگ ها را به روز رسانی کنید تا مغایرت پیش نیاید که متاسفانه برخی وبلاگ ها اهمیت نداده اند و این روزها به تکاپو افتاده اند که ببینند فرد مدعو دقیقا چه کسی است!

ج. برگزیدگان جشنواره ها و فراخوان ها. افرادی که در طول یکسال گذشته در جشنواره پیروزی انقلاب، آیینه خدا، راه امین، عزت ملی و نامه ای به دخترم برگزیده شده باشند مدعو همایش هستند. لیست برگزیدگان فراخوان ها را در این لینک مشاهده کنید

د. سفیران کوثرنت. اینکه سفیران کوثرنت چه افرادی هستند و چه فعالیت هایی انجام می دهند را چندین بار به مناسبت های مختلف نوشته ام. اگر فردی خودش فعالیت های فضای مجازی در مدرسه داشته، یا مدیر مدرسه لقب سفیر را به او داده اند ولی با گروه ما در ارتباط نبوده و نامه ای از طرف مرکز فناوری به مدرسه شان ارسال نشده، در این دسته قرار نمی گیرد. افرادی که بعد از خبر همایش اعلام آمادگی کردند برای سفیر کوثرنت، تقاضایشان بعد از برگزاری همایش بررسی می شود.

هـ. نویسندگان وبلاگ های گروهی و رواق نامه. برای دعوت به نوشتن در وبلاگ های گروهی هم در طول چند ماه گذشته به روش های مختلف اطلاع رسانی شده. برخی افراد از ابتدا مشغول نوشتن در این وبلاگ ها هستند و برخی هم به علت کم کاری از لیست خط خورده اند.

و. اساتید. تعدادی از اساتید فعال انجمن های علمی اساتید نیز به همایش دعوت شده اند.

 

ادامه مطلب :

3-  اسم ما در لیست نبود ولی برایمان پیامک دعوت به همایش آمده. آیا دعوتیم؟

بله. بعضی افراد بودند که به عللی اطلاعاتشان کامل نبود. لذا ارسال پیامک برای همه مدعوین موجب شده که این افراد از قلم نیفتند. در این صورت از طریق پاسخ به پیامک ارسالی می توانید جهت حضور در همایش، اعلام آمادگی کنید.

 

4- زمان همایش دقیقا چه روز و ساعتی است؟

همایش اصلی روز 27 و 28 شهریورماه از ساعت هشت صبح تا هفت عصر است. روز 26 شهریور نیز برای سفیران برنامه ای در نظر گرفته شده که شروع آن برنامه نیز از 8 صبح تا 7 عصر پیش بینی شده.

 

5- مکان همایش و اسکان کجاست؟

مکان همایش شهر قم، بلوار امین، نبش کوچه 51، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است. برنامه اصلی همایش در سالن همایش های مرکز برگزار می شود که در طبقه همکف قرار دارد و به سادگی می توانید آن را پیدا کنید.

اسکان مدعوین در اردگاه نرجس خاتون در نزدیکی مسجد مقدس جمکران است. اردوگاه از روز قبل از همایش پذیرای مدعوین است. سرویس رفت و آمد شما را از اردوگاه تا مکان همایش به عهده دارد. (لینک لوکیشن اردوگاه و مرکز مدیریت را در پست جداگانه ای ارسال می کنم.)

 

6- آیا رفت و آمد ما به شهر قم با خودمان است؟

بله. فعلا هزینه رفت و آمد با شماست. بعد از برگزاری همایش بخشی از هزینه مانند سال گذشته به حساب شما واریز خواهد شد.

 

7- آیا می توانیم فرزند یا همراه بیاوریم؟

برای فرزندان زیر دو سال با مهدکودک مرکز هماهنگ شده و مشکلی وجود ندارد. اما امکان پذیرایی از همراه شما (چه خانم و چه آقا) نیست.

 

8- آیا اگر فردی در همایش شرکت نکند خود فرد یا مدرسه می توانند جایگزین معرفی کنند؟

خیر

9- آیا در صورتی که نتوانیم در همایش شرکت کنیم، هدیه برای ما ارسال می شود؟

هدایای همایش شامل دو بخش است. یکی هدایای عمومی که فقط به افرادی که حضور دارند تعلق می گیرد و شامل حال همه حاضرین می شود. بخش دیگر هدایا برای افرادی است که در جشنواره ها و فراخوان ها برگزیده شده اند یا نفرات برتر کوثرنت و بلاگ هستند. این افراد در صورتی که حضور نداشته باشند امکان ارسال پستی هدایا به علت هزینه بالا وجود ندارد ولی دو راه برایشان هست. یکی اینکه به یکی از دوستان مدعو همایش خود وکالت بدهند که از طرف ایشان هدیه را دریافت کنند و به دستشان برسانند (حتما این هماهنگی به اطلاع ما رسیده شود و الا از دادن هدیه شما به دیگران معذوریم.) یا اینکه پس از همایش هر زمان که خودشان یا نزدیکانشان به شهر قم آمدند، هدیه را دریافت کنند.

 

10- اگر تنها پیامک دعوت برایمان ارسال شده چطور اعلام حضور کنیم؟

در صورتی که پیامک دعوت به همایش از طرف مرکز فناوری برایتان ارسال شده منتهی از طرف مدرسه به شما اطلاع رسانی نشده، می توانید مستقیما با در دست داشتن پیامک به مدیر مدرسه یا معاونت فرهنگی استان مراجعه کرده و فرم استعلام را تکمیل نمایید. (دقت کنید فقط افرادی که پیامک دریافت کرده اند ولی از طرف مدرسه به ایشان اطلاع رسانی نشده.)

به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.

 

موضوعات: دومین همایش فضای مجازی
[یکشنبه 1396-06-19] [ 06:29:00 ب.ظ ]