همایش فعالان فضای مجازیقسمت دوم

2. اسم ما در لیست نبود ولی برایمان پیامک دعوت به همایش آمده. آیا دعوتیم؟
بله. بعضی افراد بودند که به عللی اطلاعاتشان کامل نبود. لذا مدرسه محل تحصیل و بعضی اطلاعات دیگر در زمان جمع بندی اسامی مدعوین نمایش داده نمی شد و بدون این مشخصات در لیست مدعوین قرار گرفتند. ارسال پیامک برای همه مدعوین موجب شده که این افراد از قلم نیفتند.

3. زمان همایش دقیقا چه روز و ساعتی است؟
همایش اصلی روز 27 و 28 شهریورماه از ساعت هشت صبح تا هفت عصر است. روز 26 شهریور نیز برای سفیران برنامه ای در نظر گرفته شده که شروع آن برنامه نیز از 8 صبح تا 7 عصر پیش بینی شده.

ادامه مطلب :

4. مکان همایش و اسکان کجاست؟
مکان همایش شهر قم، بلوار امین، نبش کوچه 51، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است. برنامه اصلی همایش در سالن همایش های مرکز برگزار می شود که در طبقه همکف قرار دارد و به سادگی می توانید آن را پیدا کنید.
اسکان مدعوین در اردگاه نرجس خاتون در نزدیکی مسجد مقدس جمکران است. اردوگاه از روز قبل از همایش پذیرای مدعوین است. سرویس رفت و آمد شما را از اردوگاه تا مکان همایش به عهده دارد. (لینک لوکیشن اردوگاه و مرکز مدیریت را در پست جداگانه ای ارسال می کنم.)

5. آیا رفت و آمد ما به شهر قم با خودمان است؟
بله. فعلا هزینه رفت و آمد با شماست. بعد از برگزاری همایش بخشی از هزینه مانند سال گذشته به حساب شما واریز خواهد شد.

6. آیا می توانیم فرزند یا همراه بیاوریم؟
برای فرزندان زیر دو سال با مهدکودک مرکز هماهنگ شده و مشکلی وجود ندارد. اما امکان پذیرایی از همراه شما (چه خانم و چه آقا) نیست.

 

موضوعات: دومین همایش فضای مجازی
[شنبه 1396-06-25] [ 11:49:00 ب.ظ ]