قسمت پنجم

14. مکان دقیق اردوگاه و سالن همایش را بفرمایید.
اردوگاه نرجس خاتون در نزدیکی مسجد مقدس جمکران واقع است. اگر مسیر شما از جاده بنیاد به جمکران باشد، اردوگاه نرسیده به جمکران و در سمت چپ قرار دارد. از اردوگاه تا جمکران حدود پنج الی ده دقیقه پیاده راه است و نزدیک ترین درب مسجد به آن درب شماره 3 است. اگر با تاکسی های خطی که مسیرشان از میدان آستانه (نزدیک حرم) تا جمکران است مشرف می شوید این تاکسی ها ایستگاهشان درب شماره 2 جمکران است. یعنی پس از پیاده شدن از تاکسی باید مسیر حدودا بیست دقیقه ای را پیاده طی کنید. (که البته به علت خلوتی مسیر در ساعاتی از شبانه روز توصیه نمی شود) تصویر کروکی اردوگاه به این مطلب ضمیمه شده.

سالن همایش در طبقه همکف مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران واقع است. افرادی که از شب قبل یا صبح زود در اردوگاه حضور داشته باشند سرویس رفت و آمد برایشان مهیاست. اما عزیزانی که صبح روز همایش مستقیما به سالن تشریف می آورند بهتر است با نشانی دقیق آن آشنایی داشته باشند.

ادامه مطلب :


نشانی پستی مرکز مدیریت حوزه خواهران، بلوار امین، نبش کوچه 51 است. یعنی بعد از سه راه سالاریه و نرسیده به کوچه 51 سمت راست ساختمان پنج طبقه آجر نما و تابلوی مرکز مدیریت حوزه خواهران را می توانید ببینید. اگر می خواهید با تاکسی خطی یا اتوبوس به سالن همایش بیایید، وسیله ای سوار شوید که مسیرش بلوار امین باشد. کوچه 51 در انتهای بلوار امین و نرسیده به فلکه ایران مرینوس است. اگر پرسیدند کجای بلوار، همینکه بگویید انتهای بلوار یا فلکه ایران مرینوس کافی است. از حرم (سر شبستان) تا روبروی مرکز مدیریت با تاکسی حدودا پانزده دقیقه طول می کشد.
ضمنا کرایه تاکسی در شهر قم برای هر کورس قاعدتا باید 800 تومان باشد که راننده تاکسی های خوش انصاف! هزار تومان حساب می کنند.
(تا حالا به این دقت آدرس گرفته بودید؟!)
موضوعات: دومین همایش فضای مجازی
[یکشنبه 1396-06-26] [ 12:01:00 ق.ظ ]