1475139021123.jpg

باید برای رصد شبهات و پاسخ گویی درست، اتاق فکری تشکیل داد، تا بتوان بر همه مسائل اطلاع دقیق داشت، پاسخ گویی مناسب و مقابله با شبهات تنها با مجهز بودن به علوم مختلف میسر است.
به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر چهارشنبه 7 مهرماه در دیدار اساتید، طلاب و مبلغین فعال حوزه علمیه خواهران در عرصه فضای مجازی با بیان اینکه یکی از وظائف طلاب شناخت زمان و حرکت بر اساس نیازهای روز است گفتند: فضای مجازی یکی از آن فضای هایی است که باید بدرستی آن را شناخت و اقدام به فعالیت کرد.
این مرجع تقلید افزودند: فعالیت در عرصه مجازی بسیار مهم است و حضور در این عرصه نیازمند به اطلاعات دقیق در موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی و شناخت کامل دین است.

معظم له بیان داشتند: مبلغ تا اطلاعات درست از مسائل مختلف نداشته باشد نمی تواند پاسخ گوی شبهات باشد.

ایشان افزودند: مبلغ موفق کسی است که در کنار اطلاعات دقیق از تقوای خوبی هم برخوردار باشد.

ادامه مطلب :



حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از مقدس ترین نظام ها است و باید برای عظمت آن تلاش بیشتری کرد، اظهار داشتند: خدمت در چنین نظامی آروزوی هر مسلمان و مبلغ دینی است.

معظم له بیان داشتند: مبلغینی که در عرصه فضای مجازی در حال فعالیت می باشند، باید برای رصد شبهات و پاسخ گوی درست ، اتاق فکری تشکیل دهند تا بتوانند بر همه مسائل اطلاع داشته باشد.

ایشان بر پاسخ گویی مناسب و مقابله با هجمه و فتنه دشمنان و نیز مجهز بودن به علوم مختلف تاکید کردند.

منبع : اخبار کوثربلاگ

 

موضوعات: این هفته چه بنویسیم (10), تصاویر_اولین ـ همایش_فضای_مجازی
[پنجشنبه 1395-07-08] [ 12:38:00 ب.ظ ]