یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور و مشارکت گسترده‌ی مردم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند گفت‌:این حضور موجب اقتدار کشور شده و به نفع امنیت کشور است.

این نماینده مجلس اظهار کرد:‌با توجه به توطئه‌هایی که استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه طراحی کردند ضرورت دارد که ما مشارکت گسترده و بسیاری در انتخابات داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت به عنوان تایید کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشانگر مردم سالاری در کشورگفت: این مساله موجب می‌شود در مباحث و گفت و گوهای بین‌المللی با پشتوانه مردمی قدرتمندتر بایستیم، در واقع حضور گسترده مردم ضمن این که توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند موجب اقتدار بیشتر شده و به نفع امنیت کشور است.

نماینده مردم کرمان در مجلس درباره‌ی این که تا چه اندازه اهمیت دارد که مجلسی که تشکیل می‌شود عقل گرا باشد گفت: همواره مجالس ما عقل گرایی را در خود داشته است غیر از یک دوره که شاهد برخی افراط گرایی‌ها بوده‌ایم .

وی افزود: در سالی که موضوع همدلی و همزبانی توسط رهبری بیان شده است باید بدانیم که این همدلی و همزبانی مختص یک سال خاص نیست و باید پیوسته سرلوحه کاری مسئولین کشور در نهادها و قوه مختلف قرار گیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه مجلسی که همدلی و همزبانی را داشته باشد قطعا بسیار خوب خواهد بود گفت:‌به طور جمعی فکر کردن و به یکدیگر احترام گذاشتن در میان نهادهای مختلف کشور اتفاقی است که موجب آرامش در داخل کشور خواهد شد.

خبرگذاری دانشجویان ایران

موضوعات: بصیرت سیاسی
[چهارشنبه 1394-11-28] [ 11:11:00 ب.ظ ]