همایش فعالان فضای مجازی

قسمت سوم

7. آیا اگر فردی در همایش شرکت نکند خود فرد یا مدرسه می توانند جایگزین معرفی کنند؟
خیر

8. آیا در صورتی که نتوانیم در همایش شرکت کنیم، هدیه برای ما ارسال می شود؟
هدایای همایش شامل دو بخش است. یکی هدایای عمومی که فقط به افرادی که حضور دارند تعلق می گیرد و شامل حال همه حاضرین می شود. بخش دیگر هدایا برای افرادی است که در جشنواره ها و فراخوان ها برگزیده شده اند یا نفرات برتر کوثرنت و بلاگ هستند (ده نفر برتر هر سامانه) این افراد در صورتی که حضور نداشته باشند امکان ارسال پستی هدایا به علت هزینه بالا وجود ندارد ولی دو راه برایشان هست. یکی اینکه به یکی از دوستان مدعو همایش خود وکالت بدهند که از طرف ایشان هدیه را دریافت کنند و به دستشان برسانند (حتما این هماهنگی به اطلاع ما رسیده شود و الا از دادن هدیه شما به دیگران معذوریم.) یا اینکه پس از همایش هر زمان که خودشان یا نزدیکانشان به شهر قم آمدند، هدیه را دریافت کنند.

ادامه مطلب :

9. اگر تنها پیامک دعوت برایمان ارسال شده چطور اعلام جضور کنیم؟
در صورتی که پیامک دعوت به همایش از طرف مرکز فناوری برایتان ارسال شده منتهی از طرف مدرسه به شما اطلاع رسانی نشده، می توانید مستقیما با در دست داشتن پیامک به مدیر مدرسه یا معاونت فرهنگی استان مراجعه کرده و فرم استعلام را تکمیل نمایید. (دقت کنید فقط افرادی که پیامک دریافت کرده اند ولی از طرف مدرسه به ایشان اطلاع رسانی نشده.)

10. از چه تاریخ و ساعتی می توانیم در اردوگاه حضور داشته باشیم؟
اردوگاه جمکران از عصر روز 25 شهریور پذیرای سفیران و از عصر روز 26 شهریور پذیرای سایر مدعوین همایش است. آخرین مهلت ترک اردوگاه هم ساعت 12 ظهر روز 29 شهریور است.

موضوعات: دومین همایش فضای مجازی
[شنبه 1396-06-25] [ 11:51:00 ب.ظ ]