روحانی در ادامه مناظره:
?یک نکته را اشاره کنم راجع به کرسنت که گفتند 14 میلیارد که همچین چیزی نیست. کرسنت در داوری است و هنوز به اتمام نرسیده. رقم‌ها هم این رقم‌هایی نیست که در شایعه‌هاگفته می‌شود.
?مسئله مهم این است که ما می‌خواهیم چه کار کنیم امروز؟ می‌خواهیم برگردیم به قبل از سال 92 یا راهی که ملت ایران با همه زحمت و تلاش خود در این سه سال انجام داده ادامه داده و به اتمام برسانیم. ما الان وسط راه هستیم.
?برنامه 5 ساله نوشته شده، رفته در مجلس بحث شده و تصویب شده و اگر خوب تلاش کنیم می‌توانیم در 5 سال آینده رشد 8 درصدی داشته باشیم که خواسته مقام معظم رهبری نیز بوده است.
?آیا کسانی که رشد 26 درصدی به مردم وعده می‌دهند شدنی است یا یک وعده تو خالی است؟ کجای دنیا توانسته 26 درصد رشد اقتصادی داشته باشد که ما داشته باشیم؟ واقعیت‌ها را به مردم بگوییم.
?موسیقی و هنر، ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی که سال‌ها تعطیل کرده بودند را چه کسی احیا کرد؟ سینماها و اهل هنر را کدام دولت بود که امیدوار کرد؟
?این راه امید را باید ادامه دهیم و نباید بگذاریم بذر یأس پاشیده شود.
?وعده دادیم در کنار اجرای برجام هم سرمایه خارجی می‌آوریم، هم مدیریت لازم در فناوری کسب می‌کنیم.
?نمونه‌اش یک اتومبیل با فرانسوی‌ها با هم می‌سازیم که من چند روز پیش برای رونمیی‌اش رفتم؛ چند ماه پیش در بازار فرانسه آمده و برای این کار 270 میلیون دلار سرمایه خارجی آمده است. و به مرور دصد ما افزایش می‌یابد.
?ما وعده ندادیم به مردم، ما عمل می‌کنیم و می‌آییم به مردم گزارش دهیم.
?مردم عزیز! امروز دو راه در پیش دارید یا شعار و وعده و یا عمل و اجرا؛ یا یک دولت و مدیریت عامرانه یا یک دولت مردم‌سالار.
@Farsna

موضوعات: بصیرت سیاسی
[یکشنبه 1396-02-17] [ 12:36:00 ق.ظ ]