امروزه در جان غرب با اينکه حدود نيم قرن و اندي است که نداي حقوق زن و مرد را سر داد هاند در عين حال جنايت و ظلمشان به زن اگر بيشتر از زمانهاي جاهليت نباشد کمتر نيست زنان را با حقوق بسيار ناچيز به کارخانه ها مي کشانند با اينکه خداوند سبحان طبيعت زن را براي کارهاي سخت خلق نکرده است . که اين خود باعث پر کردن جيب سرمايه­داران غربي و فرسوده کردن جسم و روح زنان گرديد. او را از منزل که محل تربيت کودک بود به مراکز فحشا از قبيل کاباره ها کشاندند. تا با جذب مشتري منبع درآمدي براي صاحبان اين مراکز شوند از وجود زن براي فروش لوازم آرايش و لباسهاي کارخانه هايشان و نيز ساختن فبلم هاي تجاوز به عنف و جذب کردن مردم مخصوصاً جوانان به سينما استفاده کردند تا با اين روش ها در کسب و تجارت خود موفق تر باشند و سود کلاني به جيب بزنند. دختر شايسته و نمونه سال انتخاب مي کنند و با چاپ عکس هاي عريان در ابعاد مختلف در مجله­ها و روزنامه هاي خود از وجود آنها استفاده مي کنند. تا با اين طريق مشتري بيشتري براي خود جذب کنند. لذا امام خميني (رضوان الله عليه) در اين مورد مي فرمايند: «هر کس بخواهد شمه اي از آن جنايات مطلع شود به روزنامه ها و مجله و شعرهاي اوباش و ارازل رضا خان از روزگار کشف حجاب الزامي به بعد مراجعه کند و از مجالس و محافل و مراکز فساد آن زمان سراغ بگيرد. رويشان سياه و شکسته باد قلم هاي روشن فکرانه آنان و گمان نشود که آن جنايات بدون نقشه جهان خواران و جنايت کاران بين المللي بوده است يکي از نقشه هاي آنان کشيدن جوانان به مراکز فحشا بود که موفق شدن که کشور ما را از جواناني که عضو فعال جامعه اند تهي کردند و چه راهايي که براي انحراف و منحرف نمودن و به فساد کشيدن بانوان مظلوم در پيش گرفتند. و با ظاهر فريبنده اي به اسم زن مترقي نسبت به زن اين قشر انسان پرور و آموزگار چه ظلم ها و جنايات نمودند.

ادامه مطلب :

در رأس آنان استکبار جهاني غرب همان آمريکاي پليد و ام الفساد قرن است که امام خميني (رضوان الله عليه) به آن شيطان بزرگ لقب داده اند.

امروزه استکبار جاني و يارانش با دستگاههاي پيشرفته تبليغاتي مانند ماهواره مي خواهد خود را از جهت فرهنگي بر تمام جهان مسلط کنند و تنها قلدر و زورگو و فرعون روي زمين باشند. در حالي که مسلمين جهان با ابتکار به مبدأ خلقت و عمل به دستورات نوراني و حيات بخش اسلام و قران کريم و حفظ وحدت و مبارزه وجهاد ، بر تمام قدرت هاي شيطاني غالب شوند. و اين خط فرهنگي دشمنان اسلام ناب محمد صلي الله عليه و آله و سلم را خنثي کنند و اگر در تبليغات خود دستگاههاي هزاران برابر مجهز تر از ماهواره درست کنند ما نبايد به خود خوف و ترس راه بدهيم بلکه ما از اينکه به وظفه خود عمل نکنيم خوف داشته باشيم وقتي به وظايف خود عمل کرديم پيروزيم . و اين مطلب را خداوند سبحان در قرآن کريم بارها بيان کرده است:

وَ اِنَّ جُنَدنا لَهُمُ الغالِبون1(بدرستي که سپاه و لشکر ما بر کفار هميشه پيروز هستند)

إنّا لَتَنصُروُا رُسُلَنا وَ الَّذينَ امَنو في الحياةِ الدّنيا وَ يقومُ الاَشهاد2

به درستي که ما رسولان خود و کساني را که ايمان آورده اند در دنيا نصرت و ياري مي کنيم و در روز قيامت هم که گواهان به شهادت بر مي خيزند پاداش به آنان مي دهيم.

1-سوره الصافات آيه 173

2- سوره مؤمن آيه 51


موضوعات: اجتماعی
[جمعه 1394-08-15] [ 03:57:00 ب.ظ ]