شبکه من وتو در قسمتی از یک برنامه اش با عنوان تعصب بیجا که در آن به تعصب پدر مادران ایرانی نسبت به فرزندانشان پرداخته بود به پدر مادران ایرانی گفت، که نسبت به فرزندان و دختران خود تعصب نداشته باشید و صداقت را جایگزین محدودیت کنید .

کارشناس این برنامه گفت: «اگر تعصب ها و محدودیت ها برداشته شود و به جای آن صداقت جایگزین شود فرزندان و دختران ما انعطاف پذیر می شودند دختران به خودشان احترام می گذارند.»

در ادامه این کارشناس با پیروی از اهدف اصلی این شبکه یعنی تغییر سبک زندگی ایرانی ها و ترویج فرهنگ غرب خیلی واضح و بی واسطه از بیننده ها خواست تا فرهنگ غرب را الگوی خود قرار دهند و گفت: «اینجا در انگلیس شاهد این هستیم که دختران یاد گرفته اند تا حرمت وجود و بدن خود را داشته باشد و با هرکس و نا کسی نباشد.»

ادامه مطلب :


حال باید گفت که مقدس ترین بنیاد در اسلام نظام خانواده است. لذا غربی ها قصد دارند تا با این شعارهای دلسوزانه که تربیت دینی در خانواده های ایرانی را نوعی تعصب بیجا و محدودیت تلقی کنند و نظام خانواده را در ایران مثل غرب از بین ببرند تا در آینده به منافع شخصی خود برسند.

با توجه به صحبت های کارشناس شبکه من و تو سوالی در ذهن ایجاد می شود، منظور این کارشناس در مورد اینکه گفت در انگلیس دختران یاد گرفته اند تا حرمت وجود و بدن خود را داشته باشند و با هرکَس و ناکسی نباشند چیست؟

آیا مرگ دختران نوجوان انگلیسی به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی و یا خودکشی به علت خود فروشی و برقراری رابطه با جنس مخالف حرمت به وجود خود است؟

آیا افزایش 400 درصدی تولد کودکان نامشروع در طی 30 سال حرمت به وجود انسانی است آیا اینگونه یاد گرفته اند تا با هر کَس و ناکسی نباشند؟


موضوعات: نکته های ناب
[دوشنبه 1393-10-08] [ 07:00:00 ب.ظ ]