دفاع قالیباف با حمله دوباره به دولت

محمدباقر قالیباف در پاسخ به نقد 5 نامزد دیگر، اظهار داشت: من هم قبول دارم که پژوهش و رشد علمی مشکل دارد، مدارس و دانشگاه های ما دچار مشکل است، معیشت معلمان دچار مشکل است، حق التدریسی ها دچار مشکل هستند، مدرسه ما آن اتفاقی می افتد که عده ای دانش آموز بسوزند، ما این حوادث را دیدیم و قبول دارم.

وی تصریح کرد: من متعجبم آقای روحانی، من که درد مردم را می گویم اخلاق را رعایت نمی کنم؟ وقتی به این مشکلات اشاره می کنم می گویم دولت 4 درصدی ها و رویکرد 4 درصدی ها برای همین است.

قالیباف گفت: دلال ها مشکلات گرانی ایجاد می کنند. قاچاق کالا و arz بیشترین مشکل را ایجاد کرده است. ما دست آن وارداتچی که تکنولوژی و مواد اولیه بیاورد را می بوسیم. دختر وزیر آموزش و پرورش لباس بچه از ایتالیا می آورد آن وقت اقتصاد ما درست می شود؟این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: اقای جهانگیری می گوید دختر وزیر بیکار است، مظلوم است و برود این کار را انجام دهد! خب تکلیف بقیه چیست؟! اصل این واردات خطاست. نتیجه اش می شود این شرایطی که در آموزش و پرورش ایجاد می شود. این شرم آور است برای یک جامعه فرهنگی که این وضع معیشتی اساتید و معلمین و دانش آموزاش باشد .

وی خطاب به روحانی گفت: علتی که 5 میلیون شغل ایجاد نمی شود و به محرومان رسیدگی نمی شود همین است. می گویند حقوق بگیر 57 میلیونی و 200 میلیونی ذخیره انقلاب هستند! واردات را می گویند مظلوم است! بعدم هم اگر ما چیزی بگوییم می گویند قالیباف بداخلاق است! من واقعا متاسفم!! امیدوارم ما انشالله به گونه ای عمل کنیم که همه رویه ها را به آرمان های بلند امام برگردانیم.

کانال خبرگزاری فارس

موضوعات: بصیرت سیاسی
[شنبه 1396-02-16] [ 11:47:00 ب.ظ ]